Wednesday, March 23, 2011

demi masa

Posted by aqilah ismail at 2:59 AM
"demi masa, sesungguhnya manusia itu dalam kerugian"
surah Al-Asr, ayat 1-2

sesungguhnye sye dalam kerugian. masa tido diabeskan dengan memikirkan benda2 yang menyerabutkan kepala otak dan membuatkan dada rasa sakit dan terasa nak pergi gym pada pukul 3.30 pagi ni nak lari kat treadmills so saket kat dada ni ilang. i need to wake up at 5.30 am. but i cant help it. i cant sleep. haih2.

one of the reason xleh tido sebab lagu "Demi Masa by Boboy" nih stuck in my head. lets see da lyric shall we...

Berbisiklah hatiku mengenangmu

Saat percintaan kita berlalu

Sepi mencengkam dalam hati

Menambah luka

Seandai ada aku keriangan

Hasrat menyentuh suria hidupku

Namun tersungkur menjadi debu

Tidak pernah terduga

Perubahan cinta kita

Diakhir hayat berpisah jua

Demi masa aku cuba menghalang semua itu

Hanya kerana kasih dan sayang

Biar percintaan ini terus bersatu

Berikan aku waktu membuktikan

Oh kekasih...

Aduhai kekasih...

Tiada aku jemu menantikan keputusan

Seandainya masih rindu hulurkanlah ku sahutkan

Puas ku tersiksa bagaikan terasa

Tidak bermakna lagi

ok. let me emphasize kat part "berikan aku waktu membuktikan". boleh tak bagitau pe salah sye. at least sye boleh explain.

next part. "seandainya masih rindu hulurkanlah kusahutkan". kalo kamoo still ingat kat sye, msg la. sye still bleh trime

last part. "puas ku tersiksa bagaikan terasa tidak bermakna lagi". sye dah sampai tahap terfikir kamoo sama je dengan orang lain yang tinggalkan sye tanpa bagitau sebab pe.

sye dah hilang sayap sye. sye dah hilang banyak benda. sye taknak hilang kamoo jugak. please...


0 comments:

 

aku dan sesuatu Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez